اشتراک بورس‌ویو را چگونه دریافت کنیم؟

دریافت اشتراک بورس ویو
زمان مطالعه: 3 دقیقه
انتشار ۲۱ آبان ۱۴۰۲
تعداد بازدید: 9232
سطح نیمه حرفه ای

آنچه در این مطلب می‌خوانید:

بورس‌ویو (Bourse View) سوابق ۱۵ ساله شرکت‌های فعال در بازار سرمایه ایران را با بیشترین دقت و در سریع‌ترین زمان ممکن، در نمایی حرفه‌ای و خاص به ‌نمایش می‌گذارد. صورت‌های مالی منتشر شده یک شرکت از مهم‌ترین مبنای تحلیل و تصمیم‌گیری در بازار سرمایه است. این سامانه بدون نیاز به کدنویسی، امکان طراحی فیلترهای بنیادی و تکنیکال را فراهم می‌کند. در این نوشتار با نحوه دریافت اشتراک سامانه‌ی بورس ویو آشنا خواهید شد.

  استفاده آزمایشی

علاقه‌مندان می‌توانند در نخستین ورود خود به بورس‌ویو، به مدت ۷ روز به‌صورت رایگان از آن استفاده نمایند و سپس اشتراک مورد نظر خود را تهیه نمایند.

ورود به برنامه بورس‌ویو

پس از کلیک بر روی “ورود به برنامه”، از صفحه زیر “ورود” را انتخاب کنید. پس از اولین ورود موفق به سامانه، مهلت ۷ روزه استفاده آزمایشی شما آغاز می‌گردد.

گزینه‌ی ورود

 خرید اشتراک بورس‌ویو

متقاضیان می‌توانند متناسب با نیاز خود، اشتراک نقدی یکی از طرح‌های بورس‌ویو را خریداری نمایند. همچنین کاربران مفید می‌توانند با استفاده از امتیاز پلکان خود و با تخفیف‌های ویژه، اشتراک این سامانه را تهیه کنند.

لازم به ذکر است که نسخه موبایل بورس ویو نیاز به خرید اشتراک ندارد و در صورتی‌که کاربر کارگزاری مفید باشید، می‌توانید به صورت رایگان از این اپلیکیشن استفاده کنید. با توجه به وب اپلیکیشن بودن سامانه بورس ویو موبایل، با هر سیستم عاملی (اندوید و IOS) و بدون محدودیت، امکان استفاده از این اپلیکیشن فراهم شده است. نام کاربری و رمز عبور برای ورود به این سامانه، همان نام کاربری و رمز عبور سامانه یکپارچه کارگزاری مفید است.

۱.      خرید اشتراک از طریق پلکان

پلکان مفید، طیف وسیعی از خدمات و هدایا را در اختیار مشتریان کارگزاری مفید قرار می‌دهد. با انجام معامله، شرکت در مسابقات و دعوت دوستان به پلکان امتیاز کسب کنید تا اشتراک بورس‌ویو و … را دریافت نمایید.

 برای خرید اشتراک بورس‌ویو ابتدا در صفحه اول پلکان، بر روی “پاداش” کلیک نمایید.

انتخاب بخش پاداش در پلکان

سپس از نوار سمت راست، “اشتراک بورس‌ویو” را انتخاب نمایید تا لیست اشتراک‌های مختلف به نمایش گذاشته شود. اشتراک مورد نظر خود را انتخاب نمایید و ضمن مطالعه دقیق توضیحات آن، خرید خود را طریق استفاده از امتیازات پلکان یا پرداخت نقدی نهایی کنید.

تهیه اشتراک بورس‌ویو با امتیاز پلکان
اشتراک یک ماهه بورس ویو

۲.      خرید اشتراک از طریق پرداخت نقدی

برخی از قابلیت‌های بورس‌ویو تخصصی بوده و ممکن است برای تمام مشتریان، کاربردی نباشد. از این رو کاربران می‌توانند اشتراک یکی از دو نسخه “استاندارد” یا  “حرفه‌ای” بورس‌ویو را خریداری نمایند. با کلیک بر روی گزینه “تعرفه‌ها“، صفحه مربوط به نرخ‌ها گشوده خواهد شد.

مشاهده تعرفه‌های اشتراک بورس‌ویو

نسخه حرفه‌ای، امکانات بیشتری دارد و هزینه خرید آن بیشتر از نسخه استاندارد می‌باشد. در شکل زیر قابلیت‌های این دو نسخه به تفکیک نوشته شده است:

انتخاب نوع اشتراک

همچنین شما می‌توانید از بین طرح‌های موجود، مدت زمان اشتراک (یک‌ماهه، سه‌ماهه و …) و تعداد کاربران را انتخاب نمایید تا تعرفه آن مشخص گردد.

بیشتر بخوانید: بورس ویو چیست و چه امکاناتی دارد؟

سوالات متداول

خرید اشتراک بورس ویو از چه طریق صورت می‌گیرد؟

شما با استفاده از امتیازات پلکان و همچنین به صورت نقدی می‌توانید اشتراک بورس ویو را خریداری کنید.

خرید اشتراک بورس ویو از طریق پلکان به چه صورت است؟

 برای خرید اشتراک بورس‌ویو می‌بایست وارد سایت پلکان شده و بر روی “پاداش” کلیک نمایید. سپس از نوار سمت راست، گزینه “اشتراک بورس‌ویو” را انتخاب نمایید. اشتراک مورد نظر خود را انتخاب کرده و پس از مطالعه دقیق توضیحات آن، خرید خود را با استفاده از امتیازات پلکان یا پرداخت نقدی نهایی کنید.

محمد فرخیان کارشناس بازار سرمایه
guest
6 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین پر بحث ترین
Inline Feedbacks
View all comments
صمد غلامشاهی

با سلام و سپاس بیکران از مجموعه عوامل کارگزاری مفید
من بیش از یک سال است که با این کارگزاری کار می کنم اما تخصص و مهارت های لازم بورس را ندارم و به آموزش نیاز دارم و امیدوارم که با حداقل هزینه آموزش های لازم کار در بورس را به من عنایت فرمایید توضیحات ارایه شده در بورس ویو را دیدم و بسیار ارزشمند هستند اما من مهارت و دانش لازم برای استفاده از آنها را ندارم و چون بازنشسته هستم و علاقمند به بورس، خواهان راهنمایی و همکاری بزرگمنشانه شما هستم

کارگزاری مفید

با سلام
ضمن عرض تشکر از همراهی و بازخورد ارزشمند شما، جهت آشنایی و یادگیری تحلیل و معامله در بورس، می‌توانید در کلاس‌های آموزشی آنلاین و رایگان کارگزاری مفید شرکت نمایید. جهت شرکت در کلاس‌ها، می‌توانید به بخش «رویدادها» مراجعه کرده و برنامه زمانی کلاس‌های پیش‌رو را بررسی و اقدام به شرکت در کلاس مد نظر، با توجه به تاریخ و ساعت برگزاری کلاس مربوطه نمایید. جهت کسب اطلاعات بیش‌تر مقاله‌ «چگونه سرمایه‌گذاری در بورس را شروع کنیم» را مطالعه نمایید.

ابراهیم بابادی

با سلام

انتظار داریم کارگراری مفید تخفیف خرید بورس ویو را برای مشترکین این کارگراری برقرار کنن
با ریزشی که بازار سهام در یکسال گذشته داشته خیلی از افراد در ضرررند توان خرید ندارند ایشاالله دوباره تخفیف برقرار بشه

کارگزاری مفید

باسلام
امکان دریافت اشتراک بورس ویو با تخفیف امتیاز در بخش پاداش «سایت پلکان» و در بخش تعرفه «سایت بورس ویو» با تخفیف نقدی وجود دارد.

Asg

سلام
وقت بخیر
به نظر یک هفته برای بررسی کم می باشد.چون کاره های دیگری هم داریم.ِ
برای افرادی که حرفه ای کار می کنند و وقتشان متمرکز روی بورس می باشد شاید وقت کافی باشد ولی غیر حرفه ای ها زمان بیشتری نیاز دارند..

کارگزاری مفید

سلام
اشتراک بورس ویو موبایل کاملا رایگان است.
همچنین شما می‌توانید با امتیازات خود در سامانه پلکان، از بخش پاداش، با انتخاب گزینه «اشتراک بورس ویو» از تخفیفات اشتراک بهره‌مند شوید.