راهنمای تغییر ایمیل اکانت کارگزاری مفید

زمان مطالعه: 2 دقیقه
انتشار ۸ آبان ۱۴۰۲
تعداد بازدید: 7331
سطح مبتدی

برای افتتاح حساب و استفاده از خدمات کارگزاری مفید نیاز است تا هر یک از مشتریان در زمان ثبت ‌نام، ایمیل صحیح و غیر تکراری برای خود تعریف کنند. پس از ثبت‌نام، می‌توانید در هر زمان اقدام به تغییر آن کرده و ایمیل جدیدی ثبت کنید.

دسترسی سریع به مطالب:

نحوه بازیابی رمز عبور

برای تغییر ایمیل ثبت‌شده در کارگزاری مفید، ابتدا نیاز است که از طریق نام کاربری و رمز عبورتان وارد اکانت خود شوید. نام کاربری کد ملی یا شماره همراه شما بوده و رمز عبور نیز همان رمزی است که زمان ثبت‌نام تعریف کرده‌اید.
در صورتی که رمز عبور حساب کاربری خود را فراموش کرده‌اید، می‌توانید با انتخاب گزینه رمز عبور خود را فراموش کرده‌ام در صفحه ورود سامانه‌های معاملاتی کارگزاری مفید مثل ایزی تریدر نسخه جدید (اربیس)، اقدام به تغییر رمز عبور خود نمایید.

پس از ورود به اکانت خود، می‌توانید از طریق انجام مراحل تغییر ایمیل که در این مقاله مرور خواهیم کرد، اقدام به تغییر ایمیل خود نمایید.

مراحل تغییر ایمیل در اکانت کارگزاری مفید

۱) وارد حساب کاربری خود در مفید اپ شوید.

۲) گزینه «پروفایل کاربر» را که با علامت آدمک در کنار نام شما به نمایش درآمده است، انتخاب کنید.

۳) روی گزینه «ویرایش اطلاعات» کلیک کنید تا وارد صفحه ویرایش اطلاعات کاربری خود شوید.

۴) مطابق تصاویر زیر با انتخاب گزینه «ویرایش» در مقابل سطر ایمیل، اطلاعات خود را تغییر دهید. ابتدا در یک ایمیل اعتبارسنجی کد یک‌بار مصرفی برای شما ارسال خواهد شد که با وارد کردن آن، امکان ثبت ایمیل جدید فراهم می‌شود.

توجه داشته باشید که ایمیل ثبت‌شده برای هر فرد (حتی افراد زیر سن قانونی) در کارگزاری مفید باید کاملا یکتا و منحصربه‌فرد باشد و امکان ثبت یک ایمیل برای دو یا چند نفر وجود ندارد.

سوالات متداول

آیا داشتن ایمیل برای افتتاح حساب در کارگزاری مفید لازم است؟

بله، هر فرد برای افتتاح حساب در کارگزاری مفید باید یک ایمیل منحصر‌به‌فرد معرفی کند.

آیا امکان تغییر ایمیل ثبت‌شده در اکانت مفید وجود دارد؟

بله، کاربران می‌توانند پس از ورود به اکانت خود در اپلیکیشن مفید و مراجعه به بخش «پروفایل کاربر»، اطلاعات شخصی خود از جمله ایمیل را تغییر دهند.

آیا برای تغییر ایمیل، باید به ایمیل ثبت‌شده دسترسی داشته باشیم؟

خیر، در صورت عدم دسترسی به ایمیل نیز می‌توانید آن را ویرایش کنید.

Amir dejman کارشناس بازار سرمایه
guest
8 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین پر بحث ترین
Inline Feedbacks
View all comments
ناهید

خب من این مراحلو انجام دادم ولی پیام کدتایید نمیاد روی خط موبایل میره ب ادرس ایمیل قبلیم ک متاسفانه ازدسترسم خارجه

کارگزاری مفید

با سلام
جهت تغییر ایمیل در سامانه «ایزی‌تریدر» از قسمت «پروفایل»، گزینه «ویرایش اطلاعات کاربری و تغییر کلمه عبور» را انتخاب نمایید. سپس با کلیک بر روی گزینه «ویرایش» روبه‌روی ایمیل، رمز یکبار مصرف به ایمیل ثبت شده در سامانه ارسال می‌گردد. چنانچه به ایمیل خود دسترسی نداشته باشید، می‌بایست روی گزینه «به روش فوق دسترسی ندارم» کلیک نموده و با انتخاب روش «ارسال پیامک»، رمز یکبار مصرف به شماره همراه ثبت شده در سامانه‌ ارسال می‌شود. سپس با وارد کردن رمز یکبار مصرف امکان تغییر ایمیل را خواهید داشت. همچنین می‌توانید به سامانه پنل مشتری کارگزاری مفید مراجعه و قسمت «پروفایل» را انتخاب کرده و با انجام مراحل ذکر‌شده، ایمیل را تغییر دهید.

اسماعیل

سلام خسته نباشید من اکانت ایزی تریدرم به نام پدرم هستش و الان سنم از18سال رد شده آیا امکانش هست ثبت نام کنم و سهم هارو به ایزی تریدرم خودم انتقال بدم یا به نام خودم کنم اکانت ایزی تریدرم رو؟؟؟

کارگزاری مفید

با سلام
چنانچه قبل از رسیدن به سن 18 سال اقدام به دریافت کد بورسی و ثبت نام در کارگزاری مفید نموده‌اید، می‌بایست پس از رسیدم به سن 18 سال مجدد احراز هویت انجام نموده و قراردادهای کارگزاری را امضا نمایید. همچنین در صورت نداشتن کدبورسی با مراجعه به سایت کارگزاری مفید و انتخاب گزینه «افتتاح حساب» امکان ثبت نام مهیا می‌باشد. لازم به ذکر است، انتقال سهام از پرتفوی شخصی به پرتفوی شخص دیگر امکان پذیر نمی‌باشد و هر شخص با کد بورسی خود می‌تواند سهام خرید و فروش نماید.

سجاد

با سلام در ایذی تریدر نام کاربری کد ملی با نام حرف نام خودم تغییر دادم حال برای ورود به ایذی تریدر نام کاربری اشتیاه هست برخورد میکنم لصفا راهنمایی بفرمایید چگون وارد سامانه ایذی تریدر شوم؟

کارگزاری مفید

با سلام
جهت بررسی بیشتر از طریق راه‌های ارتباطی زیر همه روزه و ۲۴ ساعت شبانه‌روز با کارشناسان در ارتباط باشید:
📞شماره تماس ۰۲۱۸۷۰۰
📲چت آنلاین کارگزاری مفید در سامانه‌های معاملاتی
📩email: 8700@emofid.com

مهدی چلب

باسلام
بنده شماره قبلیم دسترسی ندارم و شماره جدید دادم سجام ولی در کارگزاری عوض نشده چیکار میتونم بکنم؟

کارگزاری مفید

با سلام
جهت بررسی بیشتر از طریق راه‌های ارتباطی زیر همه روزه و ۲۴ ساعت شبانه‌روز با کارشناسان در ارتباط باشید:
📞شماره تماس ۰۲۱۸۷۰۰
📲چت آنلاین کارگزاری مفید در سامانه‌های معاملاتی
📩email: 8700@emofid.com