ویرایش سفارش در ایزی تریدر نسخه جدید (اربیس)

زمان مطالعه: 4 دقیقه
انتشار ۱۶ آبان ۱۴۰۲
تعداد بازدید: 18542
سطح مبتدی

دسترسی سریع‌تر به مطالب:

پس از ثبت و ارسال سفارش در ایزی تریدر نسخه جدید (اربیس) تا زمانی که سفارش خرید یا فروش به صورت کامل انجام نشده باشد امکان حذف و ویرایش آن برای شما فراهم است. برای ویرایش کردن سفارش خود می‌توانید حجم درخواست، قیمت خرید، نوع سفارش و… تغییر دهید.

در منوی سمت چپ ایزی‌ تریدر اربیس نسخه وب، تمامی سفارش‌های ارسال شده و پیش‌نویس‌ها قابل مشاهده هستند. سفارش نوع خرید با رنگ سبز و سفارش نوع فروش با رنگ قرمز مشخص می‌گردد. علاوه بر رنگ، علامت تیک نیز بر روی هر سفارش قرار می‌گیرد. یک تیک نشان‌دهنده ثبت سفارش در هسته معاملات و دو تیک نشان‌‌دهنده انجام کامل معامله است.

مطابق تصویر زیر می‌توانید در ایزی‌ تریدر نسخه جدید (اربیس) سفارش خود را ویرایش کنید.

در ابتدا برای ویرایش کردن سفارش خود نشان‌گر موس را بر روی سفارش قرار دهید. با انجام این کار در گوشه بالا سمت چپ، علامت مداد و سطل زباله نمایان می‌شود. می‌توانید با کلیک بر روی سطل زباله سفارش خود را حذف کنید. همچنین اگر تمایل داشتید تعداد یا حجم خود را ویرایش کنید می‌توانید بر روی علامت مداد کلیک کنید. با انجام این کار، صفحه زیر نمایان خواهد شد.

در این صفحه می‌توانید اطلاعات سفارش خود را مجددا وارد کنید یا نوع سفارش خود را تغییر دهید. دقت کنید که به شرطی این کار را می‌توانید انجام دهید که نماد باز باشد.

ویرایش سفارش‌ در ایزی تریدر اربیس (نسخه موبایل)

در سامانه ایزی تریدر اربیس (نسخه موبایل) نیز امکان ویرایش سفارش با توجه به راهنمای تصویری زیر فراهم است.

نکات مهم ویرایش سفارش در ایزی تریدر نسخه جدید (اربیس)

دقت کنید که با انجام عمل ویرایش، در صورتی که قیمت سفارش شما تغییر کند یا حجم آن افزایش یابد، شما در انتهای صف قرار خواهید گرفت. زیرا هسته معاملات سازمان بورس، سفارش ویرایش‌ شده‌ را به عنوان سفارش جدید شناسایی می‌کند. لازم به ذکر است که اگر حجم سفارش را کاهش دهید، جایگاه شما در صف تغییری نخواهد کرد.

گاهی اوقات ممکن است بخشی از سفارش انجام شده‌ باشد و شما بخواهید بخش باقی‌مانده را با قیمت دیگر سفارش دهید یا حتی حذف کنید. نحوه انجام این کار دقیقا مشابه حالت عادی است. شما به راحتی می‌توانید با انجام مراحل فوق سفارش خود را در ایزی‌تریدر نسخه جدید (اربیس) ویرایش‌ کنید.

باید توجه داشته باشید که اگر اعتبار معامله شما یکی از گزینه‌های «معتبر تا لغو» یا «معتبر تا تاریخ» باشد، سفارش وارد شده‌ فقط در همان روز یا زمان مورد نظر در سامانه معاملات فعال بوده‌ و در صورتی که معامله تا پایان ساعت معاملات در تاریخ معین صورت نگیرد، سفارش از سیستم معاملات حذف خواهد شد.

اگر در بازه‌ی زمانی مد نظر شما نماد ممنوع-متوقف شود، در خصوص سفارش معتبر تا تاریخ، تا زمانی که سفارش به تاریخ ثبت شده رسیده باشد امکان ویرایش و حذف سفارش وجود ندارد. در خصوص سفارش معتبر تا لغو، تا زمان بازگشایی نماد، ویرایش و حذف سفارش امکان پذیر نبوده و باید منتظر بازگشایی آن نماد باشید.

سوالات متداول

چگونه می‌توان سفارشات ارسال شده را در ایزی تریدر نسخه جدید (اربیس) مشاهده کرد؟

در منوی سمت چپ ایزی‌تریدر نسخه جدید (اربیس)، تمامی سفارش‌های ارسال شده و پیش‌نویس‌ها قابل مشاهده هستند. همچنین در نوار سمت راست با کلیک بر روی گزینه «تاریخچه سفارشات» سابقه سفارش‌ها و وضعیت آن‌ها را مشاهده کرد. سفارش نوع خرید با رنگ سبز و سفارش نوع فروش با رنگ قرمز مشخص می‌گردد.

چگونه می‌توان از انجام شدن سفارش خود در ایزی تریدر نسخه جدید (اربیس) مطمئن شد؟

برای این منظور می‌توان از علامت تیک بر روی هر سفارش کمک گرفت. یک تیک نشان‌دهنده ثبت سفارش در هسته معاملات و دو تیک نشان‌‌دهنده انجام کامل معامله است.

آیا امکان ویرایش سفارش در ایزی تریدر اربیس نسخه موبایل نیز وجود دارد؟

بله به کمک ایزی تریدر اربیس نسخه موبایل نیز می‌توان سفارشات ارسالی را ویرایش کرد. برای انجام این کار کافی است تا در منوی «سفارشات»، نوار مربوط به سفارش مدنظر را به سمت راست بکشید تا گزینه‌های حذف و ویرایش برای شما به نمایش درآیند.

محمد رزاقی کارشناس بازار سرمایه
guest
14 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین پر بحث ترین
Inline Feedbacks
View all comments
محمدخادمی

باسلام ووقت بخیر:
خیلی ممنون ازراهنمایی دقیقتان.

کارگزاری مفید

با سلام
رضایت شما موجب دلگرمی ماست. با تشکر

سعید

با سلام
مبلغ سفارشی که کنسل کردم برنگشته .
چه کار باید بکنم ؟

کارگزاری مفید

با سلام
جهت بررسی بیشتر از طریق راه‌های ارتباطی زیر همه روزه و ۲۴ ساعت شبانه‌روز با کارشناسان در ارتباط باشید:
📞شماره تماس ۰۲۱۸۷۰۰
📲چت آنلاین کارگزاری مفید در سامانه‌های معاملاتی
📩email: 8700@emofid.com

سالیوان

باسلام
چقدر خوب میشد اگه این امکان فراهم میشد که سفارش ثبت شده در ساعت و تاریخ و مبلغی که کاربر تعیین میکنه بصورت خودکار اعمال بشه👌👌

کارگزاری مفید

با سلام امکان این کار در سامانه ایزی تریدر وجود ندارد.
ضمن عرض تشکر از ارائه پیشنهاد شما، موضوع مورد نظر شما به واحد مربوطه ارجاع داده خواهد شد.
می‌توانید معاملات شرطی را در سامانه مفید تریدر طبق این لینک انواع سفارش های شرطی در سامانه مفید تریدر انجام دهید.

احمد ابراهیمی

بعد از بروزرسانی و دریافت نسخه جدید ایزی تریدر مفید وقتی سفارش باز دارم میتوانم انرا ویرایش کنم اما روی سطل زباله هر چی میزنم نمیشه سفارش رو حذف کرد( البته با موبایل )
و باید تا اخر ساعت بازار صبر کنم تا سفارش حذف شود .

کارگزاری مفید

با سلام
جهت بررسی بیشتر از طریق راه‌های ارتباطی زیر همه روزه و ۲۴ ساعت شبانه‌روز با کارشناسان در ارتباط باشید:
📞شماره تماس ۰۲۱۸۷۰۰
📲چت آنلاین کارگزاری مفید در سامانه‌های معاملاتی
📩email: 8700@emofid.com

رامین دهنوی

با عرض سلام
متاسفانه بنده هیچگونه آیکونی جهت ویرایش یا حذف سفارش در نسخه موبایلی اربیس مشاهده نمیکنم و میبایست اول سفارش رو‌ حذف سپس سفارش مجدد بذارم
لطفا راهنمایی بفرمایید.
با تشکّر

کارگزاری مفید

با سلام.
جهت ویرایش سفارش، روی قسمت سفارشات کلیک کنید و سفارش مورد نظر را به سمت راست بکشید. با این کار دو قسمت ویرایش و حذف را مشاهده خواهید کرد.

رجبعلی

سلام. در ویرایش سفارش فروش از موبایل اربیس چرا رو نماد مورد فروش کلیک ممیکنم ب سمت راست میکشم دو گزینه ویراش وحذف نمایان نمیشه؟؟؟

کارگزاری مفید

با سلام.
جهت بررسی بیشتر از طریق راه‌های ارتباطی زیر همه روزه و ۲۴ ساعت شبانه‌روز با کارشناسان در ارتباط باشید:
📞شماره تماس ۰۲۱۸۷۰۰
📲چت آنلاین کارگزاری مفید در سامانه‌های معاملاتی
📩email: 8700@emofid.com

دلنیکا

با تشکر از توضیحات بسیار خوب شما

کارگزاری مفید

سلام
از همراهی شما با کارگزاری مفید صمیمانه سپاسگزاریم.