گردش امتیاز در پلکان و دریافت امتیازات گذشته

معرفی گردش امتیاز در پلکان و دریافت امتیازات گذشته
زمان مطالعه: 4 دقیقه
انتشار ۲۱ مرداد ۱۴۰۲
تعداد بازدید: 11080
سطح مبتدی

در ادامه می‌خوانیم:

در پلکان هر یک از فعالیت‌های شما دیده شده و به آن پاداش تعلق می‌گیرد. برای دریافت هر کدام از خدمات و پاداش‌ها در پلکان، میزان خاصی امتیاز متناسب با آن لازم است. پس از عضویت در پلکان به شیوه‌های متنوع و البته ساده‌ای قادر به کسب امتیاز خواهید بود.

به چه روش‌هایی می‌توانم امتیاز کسب کنم؟

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که به چه روش‌هایی می‌توان در سامانه پلکان امتیاز به دست آورد؟ در پاسخ به این سوال می‌توان گفت چهار روش جهت کسب امتیاز در پلکان وجود دارد:

۱) اولین راه کسب امتیاز، خرید و فروش سهام است. پس از عضویت در پلکان به صورت خودکار با انجام هر معامله اعم از خرید یا فروش، امتیازی متناسب با ارزش معامله به مجموع امتیازات شما اضافه می‌گردد. به صورت تقریبی شما به ازای هر ۶ میلیون تومان معاملات بر خط و هر ۱۲ میلیون معاملات آفلاین، ۱ امتیاز کسب خواهید کرد.

۲) دومین راه برای  جمع‌آوری امتیاز، معرفی دوستان است. شما می‌توانید با معرفی هر فرد جدید به پلکان، علاوه بر ۳ امتیاز اولیه و دریافت مدال معرف امتیازات طرح بیستا را هم دریافت نمایید.

۳) روش سوم کسب امتیاز، شرکت در مسابقات روزانه پلکان است. علاقه‌مندان می‌توانند با شرکت در این مسابقات و پیش‌بینی صحیح جریانات آتی بازار سرمایه، امتیازات خود را افزایش دهند.

۴) به تناسب گردش معاملات، مدال‌هایی به کاربران تعلق می‌گیرد. با استفاده از مدال‌ها، می‌توانید امتیاز‌های خود را افزایش دهید.

برای مشاهده گردش امتیازات خود و تاریخچه‌ آن، مطابق تصویر زیر روی گزینه گردش امتیازات کلیک کنید.

گردش امتیاز در پلکان

در صفحه‌ای که باز می‌شود، در بالای صفحه و سمت چپ آن، امتیاز نهایی شما تا این لحظه را نشان می‌دهد. همچنین این صفحه شامل لیستی از گردش امتیازهای دریافتی شماست و ستون‌های آن شامل موارد زیر است:

  • تاریخ ایجاد: نشان‌دهنده روز و ساعتی است که امتیاز برای شما لحاظ شده است.
  • توضیحات: نشان‌دهنده علت دریافت امتیاز است. (مانند دریافت بابت بیستا، دریافت بابت تائید شدن بعنوان معرف و …)
  • پرداخت: نشان‌دهنده تعداد امتیازی است که شما برای استفاده از یکی از پاداش‌ها پرداخت نموده‌اید.
  • دریافت: نشان‌دهنده تعداد امتیازی است که شما به واسطه یکی از سه روش مذکور دریافت نموده‌اید.
  • مجموع امتیاز تجمعی: نشان‌دهنده مجموع  امتیاز شما تا به آن لحظه است.
گردش امتیاز در پلکان و دریافت امتیازات گذشته

فیلترهای گردش امتیازات

در بخش گردش امتیازات می‌توان از فیلترهای مختلفی استفاده کرد. به طور مثال تاریخچه گردش امتیاز را صرفا برای بازه زمانی خاصی مشاهده کرد. به این منظور تاریخ شروع و پایان را مشخص کنید. همچنین می‌توانید گردش امتیاز خود را با وارد کردن توضیحات و یا بر حسب نوع رویداد (معامله، مسابقه، افتخار، خرید، اعتبار یا همه موارد) نیز فیلتر کنید. توجه داشته باشید مطابق تصویر زیر می‌توانید با کلیک بر روی آیکون اکسل، گزارشی را در فرمت اکسل دریافت نمایید.

فیلترهای گردش امتیازات

توجه داشته باشید!

اگر به تازگی عضو پلکان شده‌اید، در بدو ورود خود،  پیامی دریافت کرده که مبنی بر آن، بررسی امتیازات گذشته شما تا یک هفته انجام شده و به امتیازات شما اضافه می‌شود.پنجره پیام دریافتی به شکل زیر است.

اگر به تازگی عضو پلکان شده‌اید، در بدو ورود خود،  پیامی دریافت کرده که مبنی بر آن، بررسی امتیازات گذشته شما تا یک هفته انجام شده و به امتیازات شما اضافه می‌شود

سوالات متداول

حد معاملات برای دریافت امتیاز در پلکان چقدر است؟

به ازای هر ۶ میلیون تومان معاملات برخط و هر ۱۲ میلیون معاملات آفلاین، ۱ امتیاز کسب خواهید کرد.

میزان امتیاز معرفی دوستان در پلکان چقدر است؟

شما می‌توانید با معرفی هر فرد جدید به پلکان، علاوه بر ۳ امتیاز اولیه و دریافت مدال معرف، امتیازات طرح بیستا را نیز دریافت نمایید.

افرادی که به تازگی وارد پلکان می‌شوند تا چند روز زمان می‌برد تا امتیازات گذشته آن‌ها محاسبه گردد؟

پس از اولین ورود امتیازات گذشته طی یک هفته محاسبه و به حساب پلکان شما اضافه می‌شود.

Amir dejman کارشناس بازار سرمایه
guest
22 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین پر بحث ترین
Inline Feedbacks
View all comments
افشین روستا

بهترین کارگزاری ایران با قاطعیت

کارگزاری مفید

باسلام
از این‌که کارگزاری مفید را انتخاب کرده‌اید، بسیار خرسندیم.

محمد

سلام
بنده خیلی از دوستانم را به مفید و پلکان به صورت شفاهی دعوت کردم. الان که بهشون میگم منو به عنوان معرف معرفی کنید، میگن امکان اش وجود ندارد.
برای این مشکل چه کاری باید انجام بدم؟

کارگزاری مفید

باسلام
به اطلاع می‌رساند، برای دعوت دوستان خودتان به سایت پلکان از زمان ثبت نام در سایت پلکان تنها یک ماه برای ارسال دعوت‌نامه زمان دارید.
لازم به ذکر است، بعد از ورود به سایت پلکان برای دعوت دوستان در منوی بالای گزینه «دوستان» وارد شوید. با وارد کردن شماره همراه دوستان خود در کادر پایین صفحه می‌توانید کارت دعوت را برای دوستان خود ارسال نمائید.
لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله «دعوت دوستان به پلکان» مراجعه نمائید.
جهت بررسی بیشتر از طریق راه‌های ارتباطی زیر همه روزه و ۲۴ ساعت شبانه‌روز با کارشناسان در ارتباط باشید:
شماره تماس ۰۲۱۸۷۰۰ و چت آنلاین کارگزاری مفید در سامانه‌های معاملاتی و email: 8700@emofid.com

ل ،ق

سلام من یک اعتبار گرفته بودم از پلکان و به موقع آن را واریز نکردم. الان امتیاز منفی برای من منظور کردند چه کاری کنم تا امتیاز منفی پاک شود؟ باتشکر

کارگزاری مفید

باسلام
جهت بررسی بیشتر از طریق راه‌های ارتباطی زیر همه روزه و ۲۴ ساعت شبانه‌روز با کارشناسان در ارتباط باشید:
شماره تماس ۰۲۱۸۷۰۰ و چت آنلاین کارگزاری مفید در سامانه‌های معاملاتی و email: 8700@emofid.com

Mohaghegh

سلام
محاسبه امتیاز اختیار معامله به چه صورت می باشد؟

کارگزاری مفید

باسلام
این امتیازات بر حسب ارزش معامله متفاوت خواهد بود. بدین صورت که به ازای هر ۶ میلیون تومان معاملات برخط و هر ۱۲ میلیون معاملات آفلاین،۱ امتیاز کسب خواهید کرد. جهت کسب اطلاعات بیش‌تر می توانید به مقاله «چگونه امتیاز پلکان خود را افزایش دهیم؟» را مراجعه نمائید.

ایران

درود برای گرفتن اعتبار ۱۰میلیون چه‌قدر امتیاز نیاز هست؟ سپاس

کارگزاری مفید

با سلام
اعتبار کارگزاری مفید، به صورت بسته‌های ۳۰ روزه و بدون بهره به معامله‌گران تخصیص می‌یابد. این بسته‌ها دارای ارزش‌های متنوع می‌باشند و لازمه دریافت آن‌ها وجود امتیاز لازم در پلکان و شرایط مناسب با پرتفوی سپرده‌گذاری است. بدین ترتیب مبلغ اعتبار به قدرت خرید شما اضافه شده و امکان سرمایه‌گذاری با استفاده از آن را خواهید داشت. همچنین در حال حاضر حداکثر اعتبار پرداختی معادل ۶۰ درصد پرتفوی سپرده‌گذاری در بازار اول و دوم بورس و بازار اول و دوم فرابورس اعتبار تعلق می‌گیرد.
لازم به ذکر است، حق تقدم ها، نماد های متوقف، گواهی های مبتنی بر کالا و صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله بر پایه طلا ( به جز عیار) جز تضمین دریافت اعتبار نمی‌باشد. جهت دریافت اعتبار خرید سهام کافی است در قسمت «پاداش» سامانه پلکان و از منوی بسته‌های اعتباری، گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید و پس از مطالعه شرایط آن، درخواست اعتبار را ثبت نمائید. پس از بررسی درخواست شما و در صورت احراز شرایط مورد نیاز (با توجه به امتیاز کسب شده در پلکان و شرایط پرتفوی سپرده‌گذاری)، مبلغ اعتبار به قدرت خرید شما اضافه خواهد شد و این موضوع از طریق پیامک به شما اطلاع‌رسانی می‌گردد.
توجه فرمایید که دارا بودن تمامی شرایط (امتیاز و شرایط پرتفوی) جهت تخصیص اعتبار الزامی می‌باشد. یکی از شرایط مورد نیاز پرتفوی سپرده‌گذاری این است که بیش از ۵۰ درصد دارایی موجود در پرتفوی متعلق به یک سهم نبوده و ۸۰ درصد از دارایی متعلق به دو سهم نباشد. جهت کسب اطلاعات بیش‌تر مقاله «دریافت اعتبار از کارگزاری مفید» را مطالعه نمایید.

سید صادق طاهری

سلام خسته نباشید
آیا امتیاز پلکان برای سال بعد هم ذخیره خواهد شد؟

کارگزاری مفید

باسلام
بله امتیاز پلکان به سال جدید منتقل می شود.

علی محمدی

بالای یک میلیارد هر ماه گردش حساب دارم ولی پلکان مفید امتیاز نداده .

کارگزاری مفید

با سلام
امتیاز معاملات با توجه به ارزش معامله متفاوت خواهد بود. بدین صورت که به ازای هر ۶ میلیون تومان معاملات برخط و هر ۱۲ میلیون معاملات آفلاین،۱ امتیاز کسب خواهید کرد. جهت کسب اطلاعات بیش‌تر می توانید به مقاله «چگونه امتیاز پلکان خود را افزایش دهیم؟» را مراجعه نمائید.
جهت بررسی بیشتر از طریق راه‌های ارتباطی زیر همه روزه و ۲۴ ساعت شبانه‌روز با کارشناسان در ارتباط باشید:
شماره تماس ۰۲۱۸۷۰۰ و چت آنلاین کارگزاری مفید در سامانه‌های معاملاتی و email: 8700@emofid.com

شیرین

سلام من چندروزکاری هست هرکاری میکنم نمیتونم اعتبارم رو تمدید کنم مراحل باید ساده باشه تا باگوشی موبایل هم بشه راحت درخواست داد

کارگزاری مفید

با سلام
برای تمدید اعتبار ۳ تا ۵ روز کاری قبل از اتمام زمان اعتبار می‌توانید از بخش سفارش‌های سایت پلکان درخواست خود را ثبت نمایید و ثبت درخواست تمدید در تلفن همراه و سیستم تفاوتی ندارد. برای تمدید اعتبار باید امتیاز لازم را داشته باشید و شرایط پرتفوی هم به گونه ای باشد که امکان تمدید وجود داشته باشد. پرتفوی شما بررسی خواهد شد و در صورت داشتن شرایط تمدید اعتبار، به مدت ۳۰ روز تقویمی دیگر اعتبار شما تمدید می‌شود در صورتی هم که امتیاز لازم را نداشته باشید امکان تمدید وجود ندارد. جهت کسب اطلاعات بیش‌تر می‌توانید مقاله تمدید و تسویه اعتبار را مطالعه نمایید.

حمیدرضا

سلام خرید صندوق های صدور و ابطالی امتیازی بهش تعلق نمیگیره؟

کارگزاری مفید

با سلام.
امتیاز کسب شده در سامانه پلکان متناسب با معاملات آنلاین و غیر آنلاین لحاظ می‌شود و صندوق‌های صدور و ابطالی امتیازی نخواهند داشت. جهت کسب اطلاعات بیش‌تر می‌توانید مقاله چگونه امتیاز پلکان خود را افزایش دهیم؟ را مطالعه نمایید.

مهدی خرم آبادی

لطفا امکان انتقال به دوستان رو فراهم کنید تا انگیزه جهت عضویت در پلکان بالا بره

کارگزاری مفید

با سلام
پیشنهاد شما به واحد مربوطه ارجاع داده خواهد شد.