سامانه معاملاتی مفید آنلاین

زمان مطالعه: 0 دقیقه
انتشار ۴ آذر ۱۳۹۹
تعداد بازدید: 0
سطح مبتدی
Amir dejman کارشناس بازار سرمایه

نظرات کاربران

  1. ابراهیم آرامش گفت:

    سلام طاعات وعبادت شما قبول عالی بود ممنون

    1. با سلام
      همراهی و بازخورد ارزشمند شما مایه خرسندی ماست.

  2. محمدابراهیم اربابی رشید گفت:

    سلام زمان بازگشایی سهام عدالت امکان معمله هست یا خیر؟؟

    1. با سلام
      دقت داشته باشید، در صورت آزادسازی سهام عدالت به روش مستقیم ، تنها با مراجعه به سامانه مدیریت سهام‌ عدالت‌ کارگزاری مفید (se.emofid.com)، امکان ثبت سفارش فروش در روزهای کاری (شنبه تا چهارشنبه به جز ایام تعطیلات رسمی) و تا 60 درصد برای سهام عدالت وجود دارد. با توجه به دستورالعمل‌های ابلاغ شده به کارگزاری‌ها، در حال حاضر، امکان فروش سهام عدالت به روش مستقیم وجود ندارد. چنانچه آزادسازی سهام عدالت به روش غیرمستقیم است، از دارایی خود در درگاه ذینفعان بازار سرمایه (ddn.csdiran.com) اطمینان حاصل نموده و سپس از طریق سامانه‌های آنلاین کارگزاری مفید «ایزی‌تریدر»، «آنلاین‌پلاس» و «همراه‌پلاس» برای نماد سرمایه‌گذاری استانی خود درخواست تغییر ناظر ثبت نمایید. در صورتی که درخواست «تغییر کارگزار ناظر» پیش از ساعت 1:00 بعد از ظهر روز کاری ثبت شود، انتقال نماد به پرتفوی سپرده‌گذاری طی 24 ساعت کاری انجام می‌گردد. در غیر این صورت، مدت زمان لازم جهت انتقال به 48 ساعت کاری تغییر خواهد کرد. جهت کسب اطلاعات بیش‌تر مقاله «هر آنچه لازم است درباره سهام عدالت بدانید!» را مطالعه نمایید.

  3. احمدرضا افقهی گفت:

    سلام سهام عدالت میشه فروخت

    1. با سلام
      اگر سهام عدالت شما به روش آزادسازی مستقیم می‌باشد، می‌توانید درخواست فروش را با استفاده از سامانه سهام عدالت کارگزاری مفید ثبت نمایید. در حال حاضر، امکان ثبت سفارش فروش در روزهای کاری (شنبه تا چهارشنبه به جز ایام تعطیلات رسمی) و تا 60 درصد برای سهام عدالت وجود دارد. با توجه به دستورالعمل‌های ابلاغ شده به کارگزاری‌ها، در حال حاضر امکان فروش سهام عدالت به روش مستقیم وجود ندارد. اگر سهام عدالت شما به روش آزادسازی غیرمستقیم است، از دارایی خود در درگاه ذینفعان بازار سرمایه اطمینان حاصل کنید و سپس از طریق سامانه‌های آنلاین کارگزاری (به شرط مجاز بودن نماد) برای نماد سرمایه‌گذاری استانی خود درخواست تغییر ناظر ثبت نمایید. پس از دو روز کاری نماد مد نظر به پرتفوی سپرده‌گذاری شما منتقل می‌شود و قادر به ثبت سفارش فروش خواهید بود. جهت کسب اطلاعات بیشتر مقاله «هر آنچه که لازم است درباره سهام عدالت بدانید!» را مطالعه نمایید.

  4. حمید گرمرودی گفت:

    سلام من تازه وارد هستم و به هیچ وجه سوادبورسی ندارم اگر امکان داره برای آموزش راهنمای بفرمایید ممنونم مرسی

    1. با سلام
      جهت آشنایی و یادگیری تحلیل و معامله در بورس، می‌توانید در کلاس‌های آموزشی رایگان کارگزاری مفید، در سایت آموزش مفید شرکت نمایید. با مراجعه به بخش «ورود به رویداد»، تاریخ و ساعات برگزاری کلاس‌ها را مشاهده و در کلاس موردنظر شرکت نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر مقاله‌‌های «سرمایه گذاری در بورس را چگونه شروع کنیم؟!» مطالعه نمایید.

  5. ناصرتوانافر گفت:

    توافقنامه تحت احتیاط کجاست تا توافق کنم

    1. با سلام.
      جهت تایید توافق‌نامه معاملات تحت احتياط طبق کدال لطفاً وارد سامانه آنلاین پلاس شوید و روی نام و نام خانوادگی خود کلیک کنید و از قسمت توافق‌نامه‌ها، معاملات تحت احتياط طبق کدال را تایید فرمایید.

  6. محمدرضا نجفی گفت:

    عالی

    1. با سلام
      همراهی و بازخورد ارزشمند شما مایه خرسندی ماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *